Så här handlar du

  1. När du har sett ut en produkt du vill köpa klickar du på köp för att lägga produkten i Varukorgen. På samma sätt lägger du till ytterligare produkter i din varukorg.
  2. Vid t.ex. realisationer eller andra erbjudanden gäller ENDAST ett, våra erbjudanden kan aldrig kombineras med varandra.
  3. Efter att du har lagt alla produkter du önskar köpa i varukorgen går du till kassan, vars länk du hittar högst upp till höger – Till kassan - på den aktuella sidan.
  4. Välj önskat leveranssätt (Fri frakt, Hämta själv hos ombud).
  5. Kontrollera att alla de produkter du önskar köpa finns med i din varukorg. Vill du ändra antal eller ta bort någon produkt kan du göra det i kassan. Vill du lägga till en produkt i din varukorg letar du upp den som vanligt och klickar på köp för att uppdatera varukorgen, och klickar dig sedan vidare till kassan igen.
  6. Välj det betalningssätt du önskar använda. Läs mer om våra olika betalsätt & finansiering.
  7. Fyll i dina adress- och personuppgifter. Här kan du för vissa betalsätt enkelt låta hämta dina adressuppgifter från folkbokföringen, när du har fyllt i ditt personnummer, som då automatiskt förs in i formuläret. Du fyller även i den e-postadress och det telefonnummer (helst mobilnummer) du enklast nås på.
  8. När alla uppgifter är rätt ifyllda och du säkerställt att du lagt i rätt produkter i varukorgen väljer du att bekräfta din order genom att klicka på Slutför.
  9. När du bekräftar din order hanteras din betalning enligt villkoren för det betalningssätt du valt samt de leveranssätt som du önskar.
  10. Du kommer att få en orderbekräftelse via e-post som bekräftar att vi har mottagit din order.
  11. Du kommer även att få ett e-postmeddelande med en leveransbekräftelse i samband med att dina produkter lämnar vårt lager.
  12. Vår exklusiva påse får du när du handlar över 1500SEK. Om du byter en vara och du vill behålla påsen ska du EJ skicka tillbaka påsen då byten alltid skickas i en e-handelspåse. 
  13. O.B.S. EJ UTHÄMTADE PAKET DEBITERAS FRAKT (tur & retur); HANTERINGSKOSTNAD SAMT FAKTURA OCH ADMINISTRATIVA AVGIFTER. Om vi får tillbaka paket som inte lösts ut från posten förbehåller vi oss rätten att debitera dig för de kostnader som uppstår i samband med en sådan retur och hanteringskostnaden. Har du fler än tre outlösta paket så kommer ditt kundkonto att spärras för shopping hos oss.

Kontakta oss gärna för mer information.